zaterdag 27 april 2013

Trouwkaart in pastelkleuren



Hallo Allemaal,

Deze kaart speciaal in opdracht gemaakt : 
een trouwkaart in pastelkleuren voor een jong stel die gaan trouwen.

Tegenwoordig verkoop ik ook mijn kaarten en maak ik op verzoek een "kaart op maat", klik HIER voor verdere info.

Deze digi van KennyK vond ik daar helemaal perfect voor in combinatie met het prachtig papier van Maja Design uit het papierblok Vintage Summer Basics. Mooie randpons gebruikt van Martha Stewart en alles afgewerkt met een stiksteekje met de naaimachine. Oja en de digi is natuurlijk ik ingekleurd met Copics. 


Deze kaart mag meedoen aan de 140e uitdaging van KennyK "alles mag". 


Wens ik jullie allemaal een gezellig en creatief weekend toe.

Groetjes Aletta


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Aletta en leuk die paarse randjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!! Vind de digi ook zo leuk;) EEn keer wat anders...
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, leuk he deze digi, heb m zelf ook en hij is idd. erg geschikt voor de wat modernere trouwkaart. Prachtig gemaakt. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love that image so much :-) and you`ve colored it beautifully :-)
    Thanx for joining at Kenny K`s Krafty Krew this week. Hope to see you again soon :-)
    Hugs from Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aletta, haha wat een leuk swingend kaartje. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.