vrijdag 27 juni 2014

52weeksofchristmas - kraft




Hallodidokie...

Daar ben ik weer met nog een kerstkaart voor deze week want de uitdaging bij 52weeksofChristmas is deze keer "kraft"...  Het idee komt vanaf Pinterest maar dat mag de pret niet drukken:)))

De tekststempel is van HappyStamp en ik vond deze wel lekker vrolijk staan bij al die vrolijke gekleurde sequins...



Wens ik jullie allen een heel vrolijk weekend toe en dat we zondag maar mogen winnen van Mexico !!!!

Groetjes Aletta



8 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een supergave kerstkaart Aletta!! Echt gaaf!
    jij ook een fijn weekend:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sprankelende Kerstkaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, deze is ook weer zo leuk!!
    Fijn weekend.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoe je dt gedaan hebt met die gekleurde sequins.Aletta!!
    Is dat gewoon een stukje soort van plastic wat je aan de voorkant gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bernadet,
    Ik heb een stukje van een "showtas" gebruikt :))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo Aletta,
    dat is snel, leuk dat je al een kaart hebt gemaakt voor de -Kraft - challenge, wat leuk met de sequins, groetjes Ans
    DT 52 weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je kaart even goed bekeken. Wat is dit leuk zeg om er op deze manier een schudkaart van te maken. Fijn dat je meedoet deze week. groetjes, Nelleke DT 52 weeks of

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk Aletta, die kaart met al die sequins erop, en erin. Een heel leuk effect geeft dat. Je opdracht is helemaal geslaagd. Fijn dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off.....groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.