zaterdag 29 september 2018

6 oktober 2018 Leuke Stempels Jubileumfeest - vlaggenwedstrijd




Wanneer je met de vlaggenwedstrijd ter ere van het 5 jarig jubileumfeestje van Leuke Stempels mee doet, maak je kans op 3 prachtige prijzen....
Op deze vlag heb ik de techniek gebruikt die ik ook ga gebruiken in de workshop, er zijn nog een paar plekjes vrij.
Kom gezellig zaterdag 6 oktober naar Nijverdal toe en schuif gezellig bij mij en of bij de andere dt-leden aan. Er zijn 2 workshops van een klein uur (voor deze workshop moet je je wel voorraf aanmelden via onderstaande link) en een aantal make-a-takes, daar kan je zo aanschuiven als er een plekje vrij is, allemaal verzorgt door de design team leden van Leuke Stempels.
Ik zou zeggen... tot volgende week ! Ik heb er zin in !
Wil je niks missen van Leuke Stempels, ga dan naar de facebookpagina : https://www.facebook.com/leukestempels daar vind je al t nieuws van Leuke Stempels.
Groetjes Aletta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.