zaterdag 1 september 2018

Hoe was jouw zomer ?



Voor de meeste mensen zit de zomervakantie er alweer op.
En bij Art Journey zijn ze nieuwsgierig hoe jouw zomer was.

Ik ben deze zomer een weekje na het strand geweest in Normandie, 
helaas was het niet echt strandweer maar ach volgende keer beter.

Ook de andere designers van Art Journey hebben zich goed vermaakt in de zomer, nieuwsgierig, kijk dan snel verder op de blog van Art Journey en doe gezellig met ons mee deze maand.


Groetjes Aletta en fijn weekend, geniet van t mooie weer dit weekend:)

4 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart !!!!
    Mijn zomer was al top , maar ik zomer nog even door !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Aletta, jammer dat het geen strandweer was maar gelukkig hebben jullie je wel vermaakt. Normandië staat ook nog op mijn wensenlijstje dus ben benieuwd naar je ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart Aletta! Leuk dat de postzegel weer terugkomt in de afbeelding. Normandie is mooi! Wij zijn er eens en week geweest, in heel Europa slecht weer en wij hadden net die ene week heel mooi zomer weer. Maar voor het weer hoefden we deze zomer niet weg....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn zomer is eigenlijk best wel saai geweest om het samen te vatten op een kaart. Wel heul relaxed 😂 ik ga mijn best doen.
    Jouw kaart vind ik prachtig met een mooie kleurencombi.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.