maandag 10 december 2012

Creative Cutting Challenge #8 alles mag




Hallo,

Vandaag is de 8e uitdaging gestart bij "Creative Cutting Challenge" met een hele makkelijke opdracht voor jullie, namelijk alles mag. Heb jij ook een elektrische snijmachine, doe dan echt met ons mee !
Maar ook een stansmachine mag je nu met CCC meedoen, lees meer op het blog van CCC.

De file komt uit de SilhouetteShop en de digi is van Bugaboo ingekleurd met m'n copics.

Ik heb er een print&cut bestand van gemaakt en deze als kaart weer samengesmolten en daarna geprint en  uitgesneden met m'n Cameo.

En hebben jullie gezien, dat ik wat vergeten ben in deze creatie :)

Leuk als je een reactie laat.

Groetjes Aletta





7 opmerkingen:

  1. Wauw, dat heb je weer super leuk gemaakt, Aletta!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aletta, wat supermooi gemaakt !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en vrolijke kaart! Misschien heb ik tijd, ik kijk wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaaaaf!! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aletta, je kaartje is prachtig! Goed idee om er een print en cut bestand van te maken. Ik weet dat het kan, maar weet (nog) niet hoe. Ben nog volop aan 't leren hoe mijn Cameootje werkt. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel eenvoudig, selecteer alles en kies voor alleen buitenlijn snijden

      Verwijderen
  6. Wooow wat een geweldig kaartje Aletta!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.