maandag 24 december 2012

Creative Cutting Challenge 9 - winter


Hoi Hoi,

Vandaag is de 9e uitdaging gestart bij


Dit is mijn voorbeeld als dt-er bij Creative Cutting Challenge.

Mijn dt-collega's bij CCC hebben prachtige winterse voorbeelden gemaakt,
klik HIER om naar het blog van CCC te gaan.

Mijn creatie, een leuk winters waxinelichtje, is geheel gemaakt met m'n Cameo.

Ook als je geen snijmachine heb mag je nu meedoen met de uitdaging bij CCC.

Het winterse weer is ver te zoeken hier in Nederland maar misschien dat we er in "blogland" met z'n allen nog een winters sfeertje van kunnen maken.

Iedereen alvast hele gezellig kerstdagen toegewenst.

Creative groetjes van Aletta



7 opmerkingen:

  1. Ohw ja, ik zag hem in de Silhouette store. Hij is leuk!!!!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk waxine lichtje Aletta.
    Fijne kerstdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kerstlantaarn Aletta!!
    Hele fijne kerstdagen gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig, Aletta, heel mooi gedaan!
    Jij ook fijne Kerstdagen gewenst, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi Aletta!!
    Ik ga ook zo'n supermachine aanschaffen!! :))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creatie Aletta!!


    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.