dinsdag 4 december 2012

Elke Kaart Een Feestje # 144 "schets + kerstballen"

Een geweldige leuke nieuwe uitdaging is vandaag gestart bij


met als opdracht KERSTBALLEN i.c.m. de schets


Ik heb een hele serie kerstkaarten gemaakt, ben er natuurlijk weer veels te laat mee begonnen, zo is het zomervakantie, voordat je het weet is het herfst en nu moeten de kerstkaarten al weer bijna op de post.
Het is even doorwerken maar dan heb je ook wat. Ik heb er al 12 helemaal af en nu ben ik er met nog 14 bezig, die bijna af zijn. Nu weten jullie ook gelijk waarom er verder geen nieuwe berichten zijn geplaatst de afgelopen tijd, druk, druk, druk met de kerstkaartjes maar zoals jullie zien komt het allemaal goed.

Helemaal blij ben ik met m'n nieuwe naaimachine, een Husqvarna 100Q want zoals jullie zien op de kaartjes ziet er genoeg stikwerk aan, erg leuk om te doen en het oogt ook nog eens mooi.

De mooie tekst is een digi van M@rjan en kan je kopen HIER.
En de kerstster is gemaakt met stansjes van MarianneDesign.

Ook mijn andere dt-collega's van team Roze hebben zich uitgeleefd met "kerstballen" en deze schets,
klik HIER om naar de blog van EKEF te gaan de prachtige kaarten van de andere dt-dames te bekijken.

De sponsor van deze uitdaging is  Doe@ding:



Ik vind het een prachtige schets en hoop dat jullie weer massaal mee gaan doen.

Creatieve groet, Aletta





17 opmerkingen:

  1. je snel-klaar kaartjes zijn wel superleuk geworden Aletta.
    En je naaimachine werkt zo te zien ook geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahum... snel klaar kaartjes :))
      Nee, hoor... er zit nog behoorlijk wat werk aan.
      Groetjes Aletta

      Verwijderen
  2. Mooie serie kerstkaartje Aletta. Leuk hoe je de digi van Marjan verwerkt hebt in een kerstbal. De stiksels zijn GAAf, af en toe als de naaimachine op tafel staat doe ik ook stiksels op kaarten maken, geeft een mooi effect.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen wonder dat het een beetje stil is aan jouw kant, wat een super gave serie is dit Aletta, elke kaart is even mooi! Ik kan heel goed zien dat het geen snelle kaartjes zijn, daarvoor zitten er te veel mooie details op!!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij wist je het al, Aletta. Je kaarten zijn super leuk!!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie is dit, ik vind de digi in jet rood geprint erg mooi! Lief dat je mijn naam vermeldt, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt.
    Heel goed idee.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracht kaartjes zijn dit. En wat een
    mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten zo Aletta, en je stikrandjes zien er erg mooi uit.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke serie kerstkaartjes heb je gemaakt.
    Zo heb je er gauw wat klaar.
    Ook mooi papier gebruikt.
    Enne mooie naaimachine,daar kun jij wel mooie stikrandjes mee maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Aletta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooi zeg, super!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aletta, wat een leuk idee om zo kaarten te maken. Ze zien er geweldig mooi uit! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hih nee het zijn ook geen snel-klaar kaartjes maar veel kaartjes tegelijk. hihi ik was weer eens te snel met typen en klikte weg voordat ik nadacht wat ik erbij schreef;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn dit leuke kaarten met de kerstbal. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door mijn auto-ongeluk loop ik een beetje achter in blogland, maar ik wil je graag even zeggen... WAUW!!! Wat ontzettend mooi meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.