zaterdag 25 juli 2015

Art Journey 59 - 50% wit

Wat een weertje zeg.... en wat doe je dan?... maar ff een kaartje maken:) 

Deze keer een kaartje gemaakt met een Art Journey stempellap "chess" en de Art Journey "Ripple" stempels.

Bij de Art Journey challenge is het deze keer : 50% wit... Volgens mij is dat wel gelukt:)


Ik heb het meisje op de stoel eerst met zwart gestempeld en daarna gemaskerd.
Daarna de rest van de stempels met distress inkt eroverheen gestempeld 
en walla... een superleuk kaartje als resultaat.
Natuurlijk mag het stikrandje met de naaimachine niet ontbreken.

Creatieve groetjes...
Aletta

3 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje Aletta! Idd prima knutselweer vandaag... ik klaag niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat weer hihi je kaar is erg leuk geworden en 50 % wit is ook goed gelukt.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.