zondag 5 juli 2015

Liftchallenge 89

Hallodidokie allemaal...

Vandaag heb ik maar ff tijd gemaakt om mee te doen met de 89e Liftchallenge want ik vond deze lift zo leuk.... deze kon ik toch niet voorbij laten gaan:)))


Ik heb een mix van allerlei merken stempels gebruikt.
De doily is een stans van MFT en de bloem is een gestempeld en met glossy accents bewerkt.
Op een klein stukje designpapier (het kleine hoekje wat er onderuit piept) na...is alles gestempeld, zelf de achtergrond is een stempel... zo mooi....


Mijn kaart:                              En de liftkaart:

Gebruikte materialen:
achtergrondstempel van Hero Arts
tekst is een stempel van Winnie&Walter
De bovenste rand is een stempel van Crafters Companion
en de rest is van StampinUP uit de Butterfly Basics stempelset.
Butterfly pons van StampinUP
MFT doily stans
Scallop pons 
en plakparels van Kaisercraft
Inkt van SU, Costa Cobana, Melon Mambo en Daffodil Delight
en zwart Stazon in voor de kleine tekstjes "to you"
Ranger Glossy Accents.
***

Heerlijk om zo van allerlei materialen en vooral stempels te combineren en dat het uiteindelijk een prachtig resultaat geeft, dan ben ik helemaal blij:)))


Groetjes Aletta en altijd leuk als je een reactie achterlaat want ik ben natuurlijk wel weer benieuwd wat jullie weer van deze kaarten vinden:)







4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Aletta!!
    Prachtige kleuren heb je gecombineerd.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een fan van mix and matchen. Ik blijf van mening dat je dan echt je eigen ding kan maken. Tof gecombineerd, met heerlijke kleurtjes. Die achtergrond stempel is zeker een beauty!
    Leuk dat je weer met ons meedoet Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gecombineerd, ik houd er ook van. Echt een zomerse kaart door al die mooie kleurtjes en de vlindertjes. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.