zaterdag 25 juli 2015

Reminder kaartenuitdaging Cards & Scrap 241


Vandaag laat ik jullie de reminder zien voor de kaartenuitdaging "zomer" bij Cards & Scrap welke afgelopen dinsdag online is gegaan.

Meedoen kan tot maandagavond 3 augustus 2015.

Ik zou zeggen... doe mee want je kan een waardebon van 10 euro winnen, te beschikking gesteld door onze sponsor Leuke Stempels.

Ik heb deze kaart in zijn geheel gestempeld en gestencild.

Gebruikte materialen :
Tim Holtz stencil "Rays"
Darkroom Door achtergrondstempel "Chevron"
Crafter Companion "Words of Wonder set 1"
Darkroom Door "Carved Flowers"
Darkroom Door "Alphabet Medley"
Zwarte en grijze Stazon inkt
Distress Inkt "Squeezed Lemonade" en "Mustard Seed"
Indigoblu stempelpapier

Al deze materialen zijn te koop bij onze sponsor Leuke Stempels!

Suc6 met jullie zomerse kaart:)

Groetjes Aletta





2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zomerse kaart, Aletta!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, heel mooi gemaakt! Wat een leuke stempels heb je gebruikt.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.