dinsdag 9 augustus 2016

Cats On Appletrees en Leuke Stempels



Heerlijk, 2 weken vakantie gehad in Zeeland en over het algemeen lekker strandweer, op een paar daagjes regen na maar nu weer thuis in onze eigen huis en deze week ook nog lekker vrij.

Voor mijn dt-bijdrage voor Leuke Stempels had ik deze kaart gemaakt met de schattige stempeltjes van Cats on Appletrees en deze tekststempel van Leuke Stempels past daar perfect bij.

Alle info en materialen kan je HIER vinden.

Fijne dag allemaal en tot blogs.

Groetjes Aletta







7 opmerkingen:

  1. Weer een snoezige kaart, Aletta. Super leuke tekst en is zeker waar.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een enig kaartje!! Wat zijn de stempels toch eindeloos hè?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een grappige tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gaaf kaartje Aletta, zag het al op FB. En ik zie nu ook je nieuwe header, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die zwarte draak op die felle achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook weer terug van weggeweest en lekker aan het bijlezen. Je kaartje is weer super, leuke tekst ook erbij, ik probeer mijn vakantie-modus nog even vast te houden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.