dinsdag 7 februari 2017

Art Journey Challenge #77: Zwart, Wit en 1 andere kleur


Gisterenavond had ik op Facebook al een sneak-peak laten zien van deze kaart en daar kreeg ik al leuke reactie op en dat was alleen nog maar de basis van deze kaart, dat zijn de rozen in de achtergrond, deze heb ik met clear embossingpoeder op een lege 300 grams Schut glad aquarelpapier en deze daarna door de natte Nuance poeder Jade gehaald, drogen met heattool, kaart aantal keren door de overgebleven druppels nuance gehaald, deze weer drogen en daarna het papier tussen een stuk kopieerpapier leggen en met een strijkijzertje de clear embossingpoeder er weer af strijken zodat je er weer overheen kan gaan stempelen.

Daarna gestempeld met zwarte archival diverse afbeeldingen (van Art Journey natuurlijk) en deze hier en daar met een witte acrylpen bewerkt. Met een Posca witte en zwarte stift nog hier en daar wat stippen aangebracht...

Oja.. en natuurlijk de tekst met witte embossingpoeder op zwart cardstock...

Deze kaart heb ik gemaakt voor de 77e Art Journey challenge : zwart/wit en 1 andere kleur.

Walla... gave kaart is klaar :))

Groetjes Aletta... fijne dag verder allemaal

11 opmerkingen:

  1. Hij is echt prachtig geworden. Kan ik de Nuance vergelijken met Brusho?
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Monique, je kan Nuance vergelijken met Brusho, beide zijn pigment poeders..

      Verwijderen
  2. Wauwww, je kaart is prachtig geworden!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walla......gave kaart is klaar :))
    Ben het bovenstaande tekst helemaal eens !!!!
    Echt gaaf !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is het geworden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een chemisch experiment maar met een geweldig resultaat! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Aletta!!! Bedankt voor je deelname aan onze Art Journey challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.