woensdag 1 februari 2017

Leuke Stempels kleurenuitdaging februari


De 2e kleurenuitdaging van Leuke Stempels is vandaag van start gegaan.
Ter inspiratie heb ik deze kaart gemaakt voor de februari kleuren uitdaging van Leuke Stempels.
Kijk toch eens wat een vrolijke kleurtjes...

Ik bloemen zijn stempels van Tim Holtz, de tekst van Darkroomdoor en de embossingfolder is van Sheena, allemaal materialen welke Leuke Stempels verkoopt want dat is wel een voorwaard naast de kleuren natuurlijk die je hieronder ziet. Alles gestempeld met Archival inkt.

Ik ben benieuwd wat jullie er voor moois van gaan maken.

Wil je meedoen, plaats dan je bijdrage in het album : https://www.facebook.com/media/set/…


Groetjes Aletta....


2 opmerkingen:

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.