maandag 12 juni 2017

Art Journey





Deze kaarten heb ik gemaakt met acryl verf en Art Journey stempels.
Ik zag deze techniek al een tijdje terug op het blog van Hermien Henriƫtte maar nu heeft zij op het blog van Birgit Koopsen een duidelijke tutorial gemaakt. Zo'n leuke techniek om mee te werken.

En heb je die kleine zwart/witte vierkantjes gezien?
Vergeet niet mee te doen met onze maandelijkse uitdaging : alles is vierkant!
http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2017/06/artjourney-challenge-80-alles-is.html

http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2017/06/white-butterflies-big-flowers.html#comment-form

Groetjes Aletta


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren. Heel gaaf en natuurlijk vierkantjes. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een plaatje weer. Ik geloof dat ik er mijn kamer mee zou behangen, zonde om op te sturen, die kunstwerkjes....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous cards all thanks for inspiration, you have a very nice blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Mooi ook hoe je een wit lijntje om de afbeeldingen hebt gezet, it's all in the details ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.