zondag 18 juni 2017

Nieuwe ArtJourney stempelset : Your Wings


Your Wings is de nieuwe prachtig XL stempelset van Art Journey.


Een stempelset met een bijzonder verhaal, deze kan je lezen op het blog van Art Journey:

Van elke verkochte set doneert Art Journey 1 euro aan het KWF kankerbestrijding.



In de achtergrond heb ik verschillende stempels gebruikt uit deze nieuwe stempelset.

Ook de andere designers van Art Journey hebben prachtige kaarten gemaakt, deze kan je ook bewonderen op het blog van Art Journey.

Fijne zondag verder... genieten van het mooie weer.

Groetjes Aletta

2 opmerkingen:

  1. De afbeeldingen uit deze stempelset zijn niet zo mijn ding maar de tekst is geweldig! Ook zoals je al die lagen in de achtergrond hebt zitten vind ik prachtig. Oxide inkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Aletta, lekker fris kleurtje en wat een mooie achtergrond!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.