vrijdag 9 juni 2017

Emmanuelle Colin



Op de Art Specially het prachtig kleurboek gekocht van Emmanuelle Colin maar vandaag heb ik me pas aangewaagd om deze in te kleuren.

Ik heb ze ingekleurd met mijn nieuwe aanwinst : Museum aquarelpotloden... ohw... wat kleuren die fijn zeg...

Voor diegene die het willen weten, hierbij de gebruikte kleuren :

Bloem : 060-030-010-070
Huid: 542-041-044-077
Haar: 055-530-059-020
Blad: 720-719-240-249
Shaduwrand: 181-004-161

Ik heb de kleurplaat ingescand en uitgeprint op 185 grams WaterArt papier maar de volgende keer ga ik zeker proberen op het papier uit het kleurboek want dat is 250 grams. Wilde niet gelijk het papier van het blok gebruiken omdat het de 1e keer is dat ik zo'n grote kleurplaat inkleur en trouwens ook de 1e keer met deze prachtige aquarelpotloden want die heb ik pas sinds deze week in huis, wat een aanwinst, helemaal blij mee.

Weet er iemand nog een goede printer waar je 250 a 300 grams papier mee kan printen en de inkt moet natuurlijk ook watervast zijn, tips zijn welkom.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Aletta

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi gekleurd!! Ik heb op het moment ruzie met onze printer en kan hem niet aanraden. Is ook alweer een oudje...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ingekleurd Aletta.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een reactie achterlaat :)

Copyright:

Niets van wat ik op dit blog plaats mag worden gekopieerd of vermenigvuldigd, dan wel nagemaakt worden zonder mijn uitdrukkelijk toestemming.